SLIK-Live-Dec-2017-Small-005

Slik Live

Tijdens Slik Live zetten we jonge talenten naast bekende schrijvers op het podium. Niet weer een literaire talkshow zal je denken. Nope! Slik Live brengt je een mix van voordrachten, soundscapes en live muziek. De laatste editie vond plaats op 17 december in Pand P, Eindhoven.

Hans Bogaert verplaatste zijn Belgische woonkamer eenmalig naar Pand P en ontving daar warme schrijversvrienden. Jeroen Olyslaegers, Wannes Cré, Frederik Willem Daem en Nikkie van Lierop trakteerden het publiek op een avond vol live voordrachten uit nieuw werk en amusante gesprekken. Björn van der Doelen en Mathijs Leeuwis verzorgden de muzikale omlijsting.

SLIK LIVE the singer-songwriter edition

20 mei 2018 | 16.30 uur | Pand P, Eindhoven

"Een goeie ouwe country-middag. Geen strak geregisseerde voorgekauwde show maar 4 muzikanten die bij mekaar zitten met een gitaar op schoot en vertellen over hun liedjes en teksten. Waar komt een bepaald liedje vandaan? Hoe kwam het tot stand? Wat is het verhaal achter een liedje? We vertellen en spelen. Live. Maar ook het publiek mag meedoen.Vragen stellen, verzoekskes doen. Daarnaast zal het jonge talent Lotte Hendrickx het publiek mogen verrassen met prachtige gedichten tussen de muziek door, " aldus Bjorn van der Doelen.

Bjorn van der Doelen nodigt op 20 mei in Pand P warme muziek- en schrijversvrienden uit. En jij mag bij dat intieme samenzijn aanschuiven.

Niemand minder dan Jack Poels (Rowwen Heze), Stephanie Struijk (Stevie Ann), Ruud van den Boogaard en Bjorn zelf verwennen je met een avond vol live voordrachten, oud en nieuw werk en amusante gesprekken. Lotte Hendrickx trakteert ons tussen de muziek door op passende poëzie.

Tickets nu te koop via Eventbrite

Slik Live is mogelijk gemaakt door: