ONTEVREDEN_FBeventheader

Lekker ontevreden!

Jij zeikt, mierenneukt, muggenzift, piept, emmert, zeurt en zemelt net zo graag als ieder ander. Geef maar toe. Terwijl we eigenlijk vinden dat het niet mag, dat klagen. Maar waarom eigenlijk niet? Als niemand ‘méér verlangt dan wat er is’ (de woordenboekdefinitie van ontevredenheid) is het vuur al geblust voor het is ontstoken.

Watershed organiseert op 29 augustus in het Parktheater in Eindhoven een literaire theateravond over het taboe op ontevredenheid. Voor iedereen die wel eens ontevreden is, of iemand kent die wel eens ontevreden is. Dus ook voor jou!

Met multitalent Arjen Lubach, schrijvers Erik Jan Harmens, Hans Bogaert, Lotte Lentes, Selin Kusçu, Buddy Wakefield en singer songwriter David O’Dowda. Schrijfster en columnist Elfie Tromp leidt dit therapeutisch feest van het onvermogen, een avond vol performances, interviews en live muziek.

Dit live programma is een onderdeel van Camp Cushy, het vijfdaagse literaire zomerkamp van Watershed eind augustus in Eindhoven, waarmee we talentvolle schrijvers helpen zichzelf te ontwikkelen.

Tijdens Slik Live zet Watershed viermaal per jaar jonge talenten naast bekende Nederlandse schrijvers op het podium. Onze veelgeprezen podcast Radio Slik is uitgegroeid tot dé literaire podcast van Nederland. Tijdens LEKKER ONTEVREDEN wordt de nieuwste podcast gepresenteerd en exclusief gedeeld met het publiek.

Datum en tijd: 29 augustus, 20.00 uur (deuren open vanaf 19.30 uur)

Locatie: Parktheater Eindhoven, Philipszaal
Tickets: Early bird (t/m 1 augustus) 15,-