HetSpijtMe16-9

Lazy listeners

HET SPIJT ME
LEKKER EEN AVONDJE LITERAIR KWIJTSCHELDEN

In 2017 organiseerde Watershed, broedplaats voor schrijvend talent, de eerste literaire live-avond in het Parktheater, met oa Arjen Lubach en Erik-Jan Harmens. Ook in 2018 beklimmen jonge schrijvers samen met bekende auteurs het podium. Binnen het thema 'Het spijt me' verzorgen zij een avond vol pakkende performances, spannende soundscapes en live readings.

De muzikale omlijsting wordt verzorgd door componist en zanger David O’Dowda. Deze avond hoor je bovendien exclusief en als eerste de nieuwe aflevering van de literaire podcast RADIO SLIK, gecureerd door Simone van Saarloos.

Dit live programma is een onderdeel van Camp Cushy, het vijfdaagse literaire zomerkamp van Watershed eind augustus in Eindhoven, waarmee we talentvolle schrijvers helpen zichzelf te ontwikkelen.

Tijdens Slik Live zet Watershed viermaal per jaar jonge talenten naast bekende Nederlandse schrijvers op het podium. Onze veelgeprezen podcast Radio Slik is uitgegroeid tot dé literaire podcast van Nederland. Tijdens LAZY LISTENERS wordt de nieuwste podcast gepresenteerd en exclusief gedeeld met het publiek.

Stichting Watershed presenteert: Lazy Listeners
30 augustus 2018
Deuren open 19.30 uur
Tickets: early bird en studenten 20 euro | regulier tarief en verkoop aan de deur 30 euro