HetSpijtMe16-9

Olave Basabose

Vamba Sherif

David O'Dowda

De tweede editie van Lazy Listeners, een literaire avond in het Parktheater, staat geheel in het teken van sorry zeggen. Wat bedoelen we eigenlijk als we sorry zeggen? Waar zijn we naar op zoek als we iemand vragen ons te vergeven?

Beginnende schrijvers beklimmen samen met bekende auteurs het podium en gooien alles waar ze spijt van hebben op tafel.  Ze kruipen door het stof, op zoek naar zielenheil en vergiffenis. Soms met humor, soms hartverscheurend. En met wisselend resultaat want vergiffenis laat zich niet dwingen en het brengt niet altijd genezing. Of absolutie.

Het Spijt Me is een totale beleving. Een mix van pakkende performances, spannende soundscapes en live readings.
De muzikale omlijsting wordt verzorgd door componist en zanger David O’Dowda en zangeres Roosbeef. Deze avond hoor je bovendien exclusief en als eerste de nieuwe aflevering “The Anatomy of Sorry” van de literaire podcast RADIO SLIK, deze keer gecureerd door Simone van Saarloos.

Datum: 30 augustus 2018
Tijd:  19.30 uur
Tickets: Early Bird tickets t/m 31 juli 2018: € 22, erna €27,50

Lazy Listeners is de apotheose van Camp Cushy, het vijfdaagse literaire zomerkamp van Watershed eind augustus in Eindhoven, waarmee we talentvolle schrijvers helpen zichzelf te ontwikkelen.

*De line-up is nog niet helemaal compleet, er worden komende tijd nog meer namen bekendgemaakt.