Camp-Cushy-2017-Small-017

Camp Cushy

Camp Cushy is ons literaire bootcamp in de zomer, met vijf intensieve trainingsdagen, geleid door bekende literaire performers en schrijvers uit binnen- en buitenland. Je wordt vijf dagen lang ondergedompeld in een intensief programma van workshops en masterclasses. Met workshopleiders en facilitators uit binnen- en buitenland. En een spetterende live-avond in het Parktheater als kers op de taart.

Camp Cushy 2018

Yeay! Camp Cushy zal in 2018 niet bestaan uit één, maar uit maar liefst uit twee bootcamps; de eerste (20 t/m 25 augustus) staat in het teken van scenarioschrijven voor het scherm zoals games, VR en televisie. De tweede (25 t/m 30 augustus) gaan we schrijven voor performance.

Deelnemers gaan tijdens de bootcamp aan de slag met een project, passend bij de discipline. En bovendien komt er bij elke versie, naast de fantastische line-up van coaches en redacteuren, een gerenommeerde schrijver op bezoek voor een exclusieve meet and greet.

Inschrijven kan vanaf maart 2018. Houd onze website en Facebook in de gaten voor de details.

Camp-Cushy-2016-051